Twoja przeglądarka nie obsługuje tych efektow. Ze względów bezpieczeństwa i dla lepszych doznań zalecamy pobrać ktorąś z najnowszych przeglądarek Chrome, Firefox lub Safari.

Zasady e-projektów

Rola zarządzania e-projektami w zarządzaniu organizacją


  1. Analiza potrzeb
  2. Projekt
  3. Programowanie
  4. Integracja z innymi systemami*
  5. Testy
  6. Szkolenie obsługi*
  7. Wdrożenie

*opcjonalnie

Analiza potrzeb


Jaki jest cel e-projektu?

  1. Określenie potrzeb. Negocjacje. Definicja ROI.

  2. Analiza (systemowa, konkurencji, grupy docelowej). Decyzja o przyjęciu zlecenia.

  3. Specyfikacja: termin, budżet i zakres prac.
    • struktura treści (np. teksty + obrazki)
    • prototyp, projekt graficzny i funkcjonalny, UX
    • harmonogram pracy

  4. Przedstawienie oferty, podpisanie umowy.

Return On Investment

ROI

Jaki jest zwrot z inwestycji?


zysk netto/kapitał > 1

User Experience

UX

Doświadczenia użytkownika podczas korzystania z e-projektu.

Projekt


Jakich technologii należy użyć?

Stronę www można stworzyć przy pomocy



Do robienia prototypów stron www służą m.in.:



Animacje można tworzyć w:



Czym jest programowanie?


Wychodząc na miasto z listą:

W pewnym sensie programujemy. Programowanie to sposób myślenia.


Kolejkowanie zadań to najważniejsza część prac

Próg wejścia

Ilość nakładu pracy, nauki, ćwiczeń, zasobów koniecznych do opanowania technologii.


Dług technologiczny

Skutek budowania technologii na skróty ➟ konieczność wykonania pracy jeszcze raz.

Integracja*

Czy są podłączone inne systemy?

Płatności, serwisy społecznościowe itp...


Szkolenie*

Kto będzie obsługiwał?

Instrukcje adaptacyjne, dokumentacja.

Testy

Czy działa?


Wdrożenie

Czy strona jest gotowa do produkcji?

Załączniki


Animacje: impress.js, reveal.js.
optymalna struktura organizacji
Pracownicy organizacji, ich klienci i problemy

Nawigacja: ↑ ↓